s o f i e -

där stod ju du som alltid skulle vara min

Hejhopp! Plugghästen här då, haha jag hade feel. Trodde att vi inte hade något mer plugg innan lovet, men tydligen så har vi två redovisningar och en uppgift om matspjälkningen som ska göras. Så det är bara att sätta igång med skiten. Har ju lägenheten för mig själv hela kvällen, wihoo party party :D nejdå här måste pluggas.. Önskar att jag klarade mig utan. Men går bara tre dagar till den här veckan eftersom vi är ledig på fredag, och sen har vi loov :D hur najs är inte de? Det behöver jag verkligen kan jag säga. Men nu ska jag äta middag och sen sätta igång. Hörs sen, puss puss :)

snygggaaa,måste ha! Mer snygga leggins finns på nelly.com

Black Label Leggings SEK 199, Purple - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: elin

dom var jävligt snygga!

2010-03-29 @ 19:38:21
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: Clara

duktig du är sofie som jobbar på :) själv är jag så skolless så det är inte sant :D Puss

2010-03-29 @ 20:09:37
URL: http://clarahogberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0