s o f i e -

That's a keeper, ke e per

Hej. Har nyss klippt jonatans hår, blev lite kortare än vad han trodde men jag tycker han blev fin ändå :) Idag har jag som sagt vart istan, kom väl hem runt halv åtta, eftersom vi först skulle lämna av jolin i nälden och sen åka och lämna katten hos min morfar, så blev lite sent. Har vart en lång dag så det ska bli skönt att sova snart. Bion idag var iaf bra och kul :) Och hann även med lite shopping.. 
 
här är det jag köpte


-leggins
-hårinpackning
-plånbok
-lösnaglar 
(har alltid velat ha långa naglar men jag har så svaga och tunna naglar så dom går alltid av, så tänkte prova med lösnaglar ist, hoppas dom funkar bra ;))

godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0