s o f i e -

On a rooftop where we always hide, Where our troubles could be put aside

Hemma i järpen nu. Väntar på maten är utsvulten, har inte ätit någonting sen två. Men det blir tacos till middag så ska äta mig tjock eftersom det är de godaste som finns :D Hihi. Skönt med helg också, väldigt behövande eftersom man har klivit upp sex varje morgon den här veckan. Får se vad som händer ikväll om jag drar ut eller inte, håller på att bli sjuk så funderar på att bara ta de lugnt så jag inte blir mer hes än vad jag redan är. Men vi får se hur det blir med det. Nu ska jag äta, skrivs mer sen. Pusss

my new shoees, hihi :)


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Haha klivit upp sex varje då? :P du har inte gjort det en ändå dag :D

2010-03-27 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0