s o f i e -

Why do we miss what we never had

Är heelt proppmätt just nu! Brukar ju bli så när man äter god mat, och ikväll blev det tacopaj med vitlöksbröd. Haha, nu låter det säkert som att jag inte gör nånting att än äter men vafan mat är ju bäst! Gjorde ju som sagt sista dagen idag på praktiken, känns mycket bra fast lite tråkigt att inte komma tillbaka dit efter man vart där i fyra veckor och lärt känna dom som bor där. Men kanske sommarjobb där i sommar, det vet man aldrig :) hihi. Och nu har jag looov :D fast det kommer inte kännas som det eftersom jag ska jobba hela lovet.. Men blir ju värt när man får pengar iaf, menmen. Nu blir det bubbelbad och ansiksmask ;) puss! 

Ke$ha - Kiss N Tell


Kommentarer
Postat av: elin

jag vill också bubbla!

2010-03-07 @ 19:13:57
URL: http://eelineriksson.blogg.se/
Postat av: elin

sv; JAG SAKNAR DIG MED!

2010-03-08 @ 12:47:48
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0