s o f i e -

blogg torka

Sorry att min blogg har blivit så trist den senaste tiden, men har inte haft tid till att blogga så mycket. Men jag ska bli bättre på det, jag lovar! ;)
Sitter iaf och väntar på jonatan just nu, vi ska på lillänge och köpa lite saker. Och sen så ska vi sätta upp hyllor osv på mitt rum, så nu är det nästan klart iaf, Känns skönt! lägger upp en bild när det är klart :)
Förövrig så går allt bra, bara två och en halv vecka kvar i skolan nu!! Sen sommarlov :D:D Känns overkligt, men ändå så sjukt skönt! Hihi
Men jag ska kila nu, lovar bättre uppdatering sen. Puss

me and my sis


Kommentarer
Postat av: sanna

jag älskar dig med också, sofie!! fy sjutton vad jag saknar dig :(

2010-05-25 @ 18:01:15
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0