s o f i e -

I'd rather be with you, Say you want the same thing too

Hej! Sitter just nu hemma och degar, och jag vet att jag måste ta tag i matten.. Men det blir ju som aldrig av, har ju nationella i matte imorgon så de är därför jag måste plugga nu. Har ju liksom inge val ifall jag vill klara det, och de har jag bestämt mig för att göra också så de är väl bara att sätta igång då. Senare ska jag till pappa och hälsa på, kolla desperate housewives, eftersom vi inte har några kanaler än i lägenheten. Så missar ju massa bra program som jag brukar följa, så får ta och hänga med. Det kanske blir frösön och hälsa på jonatan sen ikväll också, men vi får se vad jag hinner med. Nu måste jag iaf skyndaa!!


Kommentarer
Postat av: s

sv; he ne mamis he

2010-05-12 @ 00:42:38
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0