s o f i e -

kamera efterlyses!

Hej. Just nu är jag på dåligt humör så har ingen lust att skriva, anledning till att jag är det är för att jag har tappat bort min kamera igår.. Och den är ny. Åh varför skulle jag ens ta med den? Om någon skulle veta vart den var så är det bara att höra av sig till mig. Varför lyckas jag alltid med såna här saker?


förövrigt så var kvällen väldigt kul, vi var först hos carro i lungvik och grillade, sen drog vi in till stan till ludde på fest och avslutade kvällen hos andreas. Åkte väl hem vid två kanske. Men nu ska jag kila, mamma och pilla kommer när som helst dom ska hjälpa mig att flytta dom sista sakerna och fixa lite i lägenheten. Skriver mer sen. Puss

PS. näldens dansgala ikväll då! Hoppas de får mig på bättre humör :)

Kommentarer
Postat av: elin

men fyfan vad tråkigt :(

2010-05-01 @ 14:23:50
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0