s o f i e -

söndag

Hej. Sitter och trycker i mig massa godis just nu som blev över från igår, hehe onyttiga jag.
Idag har jag faktiskt hunnit med en hel del. Efter elin hade åkt imorse så har jag hunnit tvättat, diskat, lagat mat  städat och gått på affärn. Vanligtvis så brukar det ta en hel dag för mig :P haha.

Längtar tills jonatan kommer hem ikväll, för då har han med sig en liten kisse miss! :D
Jag ska nämligen skaffa en kattunge som jag får ikväll. Lägger upp en bild sen, är sjukt taggad! haha
Och en annan sak jag är taggad på är imorgon, för då är det körfältsgrillen och det kommer bli såå sjukt kul.

old pic


Kommentarer
Postat av: elin

duktig duuu :) vi ses i morn, då kör vii! <3

2010-05-30 @ 15:17:55
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0