s o f i e -

hello

Har lunchrast nu, ska snart till och äta.
Kan inte fatta att jag snart har extra jobbat här ett år?!, på jullovet förra året började jag ju, och nu är vi där snart igen.. Helt sjukt vad fort tiden går, hm. Bra eller dåligt? det är frågan. Har bara två timmar kvar efter lunchrasten, så det känns skönt. Sen så ska jag slappa tills vi åker hem, vid 5 ungefär. Så får vänta en stund på mamma. Men det finns ju en choklad maskin och en tv här så låångtråkigt lär det ju inte bli. höhö
Men nu ska jag käka, puss!

Gammal bild, från sommaren 08


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

finaste vännen! I misss youuu toooo :(

2010-11-17 @ 00:00:00
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0