s o f i e -

home

Kom nyss hem. Har ju varit på birsta hela dagen och shoppat loss med johanna och therese! :) Det va jätte trevligt, och jag hittade lite granna trots all folkmassa som va, men nu har jag iaf hälften av julklapparna färdiga så det känns skönt. Får köpa resten i veckan eller så. Vill helst ha det klart i tid, så man inte behöver stressa in i det sista.

Som säkert alla redan vet också, så har vattnet blivit förorendat här i östersund och alla ligger i magsjuka. Så vi måste koka vattnet innan vi dricker det tills dom fixar problemet. Och det orkar man ju inte göra.. Så får hoppas dom fixar det väldigt snart!

film tips
filmen vi såg igår, mycket bra och rolig tycker jag! :)



Kommentarer
Postat av: Vanja :)

Han ifrån två och en halv män är ju med :) Den måste jag se :)

2010-11-28 @ 21:01:35
URL: http://vaaaanjavindstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0