s o f i e -

jag har ett liiiitet problem...

mitt hår?!! Vad ska jag göra med färgen alltså... Behålla mitt röda eller ja färga till min "naturliga" färg, för jag är ju trots allt ljus egentligen och det skulle vara jäkligt skönt att inte behöva färga bort utväxten hela tiden. Just nu har jag nånstans mitt emellan, eller hur man ska förklara det. Har ingen bild på hur jag såg ut i mitt ljusa hår, eftersom jag blev brunett när jag var ungefär 11 år. Så ja, det var ett tag sen må jag säga. Och med ljust menar jag inte blont, utan mörk blont ;) Aja, jag har någonting att fundera på ett tag nu framöver.


Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker du är fin i mörkt :) fast kanske skulle bli fint med din naturliga också? tror aldrig jag har sett dig i det!

2010-11-25 @ 11:53:36
URL: http://eelineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0