s o f i e -

lördag

hejsan
järpen nu. Kom hit vid ett typ, sen har jag varit på byn och gjort lite ärenden. Ville egenligen stanna istan, men mamma och pilla var ändå istan så kändes värt att åka med dom hem eftersom jag ändå ska jobba på måndag. Såå, min helg blev helt oplanerad nu, så vi får se vad som händer ikväll! Allting känns bara sååå himla tråkigt. Det går knappt att vara ute för man fryser rumpan av sig, och sommaren är en evighet bort.. Men ja, julen♥ är påväg, och det är iallafall någonting att se fram emot! Jag älskar julstämningen och allt som har med julen att göra. Myyyyys. Men nu blir det lite fika. Puss och hej.

åååh jag ryser! den är ju såå bra. Plus att min snygging Olle inleder låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0