s o f i e -

Söndag!

Är tillbaka istan nu.
Har varit full rulle hela helgen därför uppdateringen har sugit! Igår åkte vi tidigt in till stan, ( och med tidigt menar jag runt halv ett på dagen) för vi skulle kolla när Jolin tävlade gympa, men det hade vi tydligen missat så gick en runda på stan istället. Senare var det 90års kalas på frösön, trevligt trevligt ;) var där några timmar sen åkte vi hem till järpen igen. Och imorse så åkte vi till stan igen, va meningen att vi skulle kolla på prisutdleningen till jolin men det blev inte så, så vi har bara handlat en massa idag osv. Och nu när jag kommit tilbaka hit så har jag städat hela lägenheten nästan.. Och nu så måste jag ta i tu med sammhällskunskapen som egentligen skulle vara klar förra veckan, men vi har haft så himla mycket annat så jag har bara inte hunnit. bättre sent än aldrig!

Skrivs mer sen. P Ö S S S S


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

äälskarrr petttter

2010-11-14 @ 18:44:37
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0