s o f i e -

helg ♥

Vilken jävla lättnad alltså! trodde min data hade gett upp, den bara la av igår kväll. men lämande in den idag och det visade sig att det bara var något med batteriet, så de var tur ;)
Slutade iaf för en och en halv timme sen ungefär, och nu har jag helg :D är ledig imorogn, eftersom jag inte har något i val. Så det är sjukt härligt ;) Men nu måste jag sätta igång med städningen, och försöka få bort allt katthår i mitt rum eftersom mamma ska sova här imorgon, hon är lite allergisk dårå. Pusss

jag och annie igår, haha såå stygga bilder!  Men har alltid lika kul med min daarling ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

skönt med helg! saknar dig soffffan!

2010-10-21 @ 20:44:54
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: Julia

Hihi, men snart ses vi baby, hoppas jag! :D



Jag ska till hudiksvall imorrn och vara där hela helgen :) vad ska du göra? <3

2010-10-21 @ 22:32:25
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0