s o f i e -

Onsdag!

helloj
är suuuper trött, men tänkte hinna med ett inlägg innan jag somnar! ´har sån jävla lättnad också, för har gjort klart rapporten idag, och jag älskar känslan av lättad när man har gjort klart något plugg! är så skööönt. Fast vi får ju bara meer och meer, så det suger ju! men ändå :) haha.
Okej här är en lista på saker som jag längtar efter

- höst lovet
- julafton
- tills jag fyller arton
- tills jag tar körkort (heeh kanske ska börja köra lite mer tror jag också)
- resan till nya zeeland

Men tanke på hur fort tiden går nu, såär det inge lång tid kvar till dom här sakerna :)
Nej nu ska jag soova! Finns det något bättre? svart nej :) PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Julia

OCH HALLLOWEEEN BBBY ;)

2010-10-14 @ 18:37:42
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0