s o f i e -

tisdag

hejdär
Har nyss käkat, och nu är det bara att sätta igång med plugget.. Prov på torsdag, så det är nog bäst att jag börjar snart. Eller ja det är inte det ända som ska göras. Vi får uppgifter på uppgifter och prov på prov.. Så blir lite svårt att hinna med allting man ska göra, men dom säger ju att tvåan är det värsta året så!
Idag har jag gått på skolan, när vi slutade så drog jag och johanna ner på stan en sväng, har kollat lite vinterjackor. Har ju sån beslutsångest varje gång jag ska köpa något, men det lutar mot den här iaf :)



Nej nu måste jag lägga på ett kol, PUSSPUSS!

Kommentarer
Postat av: Julia

Skit snygggg! :)

2010-10-06 @ 18:32:17
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0