s o f i e -

torsdag, alltså snart helg!

Idag har varit en jätte seg dag, för jag har bara varit ovanligt trött. Men de kan nog bero på att jag aldrig kan somna längre på kvällarna? eller ja jag har inte kunnat det dom senaste dagarna, det tar typ alltid över en timme att somna även fast jag är huur trött som helst. Så de är en aning segt, men de är nog mycket för att jag haft så mycket att tänka på dom senaste dagarna också!
Hade ju som sagt prov idag på skolan också, vilket gick ganska bra. Men dom frågor jag pluggat mest på var inte med, så de va lite synd men ja!
Snart är det heelg, och hur skönt är inte det då?! :D
Nej nu ska jag hoppa in i duchen, PÖSSSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0