s o f i e -

söndag.... igen

Har inte haft tid för att blogga någonting för än nu, så tänkte berätta vad jag haft för mig ihelgen :)
I fredags så kom julia och therese från järpen in till mig, ochsenare på kvällen kom pär lars johanna och therese också, jätte kul kväll :) ångrar bara lite att vi drog ner på stan, för det var förbannat kallt. haha, men roligt hade vi ;) sen igår så åkte jag hem till järpen eftersom vi skulle ha 40års kalas för pilla som fyllde i onsdags, och det var jätte trevligt det med. Party hela natten kan man säga ;) haha. Och idag så har jag inte haft någon energi till någonting, kom in till stan vid två-tre, så har bara städat lägenheten sen i fredags, och så ;) så det blir en tidig kväll ikväll! Här kommer lite bilder sen i fredags också


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja världens bästa fredag bbby!!! :D och jag är också redan as taggad inför halloween! ;) <3

2010-10-11 @ 17:02:07
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0