s o f i e -

måndag igen

hejdär
jag har inte haft tid att skriva någonting ihelgen så tänkte berätta nu lite vad jag har gjort
i fredags så var det fest i torvalla för johanna och therese som fyllde år, först middag och sen party party! jätte rolig kväll faktiskt! ;) sen i lördags så åkte jag hem till järpen och var där resten av helgen.

Då var det måndag igen då, veckorna går bara fortare och fortare! snart är det vinter också. bläääää
Idag har vi varit på studiebesök på räddningstjänsten, det var ju intresant förutom att jag var såå trött hela dagen och höll på att somna hela tiden.. Aja, nu ska jag fortsätta plugga till svenska provet som jag har imorgon.
(önska mig lycka till) PÖSS

lite bilder från i fredags





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0