s o f i e -

godkväll

Ska gå och lägga mig nu. Har precis sett klart på en film som gick på trean! lakeview terrace heter den, väldigt bra var den. Dagen har gått jätte fort måste jag säga. Men har iaf hunnit med att bakat, sen åkt skoter med tina (haha köra fast lyckades vi också med) tog ett tag innan vi kom loss men, det var roligt hur som helst ;) Sen har jag lagat mat och chillat framför tvn. En helt okej söndag alltså :) Men ska bli så sköönt att få sova lite nu! Dock inte så länge eftersom min klocka ringer 05.00 imorgon bitti, för klockan sex så går bussen in till stan. Huvva, men godnatt och sovgott allihopa :)


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

haha! riktigt bra måste jag säga! ;) tur att du envisade dig om att fråga iaf! fast och andra sidan.. vad hade en sundsvall trip gjort? ;) hähä <3

2011-04-10 @ 23:59:05
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: Rebecca

natti natti ^^,

2011-04-11 @ 00:48:43
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0