s o f i e -

Hej!

Kom nyss hem. Har haft utvecklingssamtal idag, sen åkte jag ner på körskolan och skrev in mig samt köpte ett paketpris på 10 kör lektioner. Så nu har jag tagit tag i det här på riktigt ;) feels good. Sen åkte jag mamma och daniel på max och åt, sedan åkte jag och mamma vidare på maxi och handlade.. Och ja det tog ca en och en halv timme.. Så gissa om jag är trött i mina ben nu. Inte nog med det så ska jag förmodligen åka och jobba en sväng ikväll också, stackars mina ben säger jag bara. Huvva ligen!

Nu är det två skol dagar kvar till lov, och det känns hur bra som helst! Kan vara skönt att få pusta ut lite.. Har dock 100 uppgifter som ska göra innan sommarlovet som jag fick reda på idag.. Kändes mindre bra! Men dom får vänta tills jag har tid. Det var allt intressant jag har att komma med just nu :) Pöss!


Ps. Jag är sååå himla less på allting just nu. Så man kan säga att jag är i behov av lov!

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

jag är också lesss. blä.



men som sagt, snart sommmmar! <3

2011-04-19 @ 20:40:38
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

va, gör ni? :O <3

2011-04-20 @ 21:35:30
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0