s o f i e -

l ö r d a g

Hejsan!
Idag så har vi varit på realaxen på badhuset, testa flera olika bastusar, och badat ute bad osv. Jätte skönt men gud va trött man blev av det :o känns som jag kommer somna när som helst, men lite till ska jag försöka hålla mig vaken. Fast på sett och vis så är det ju bra om jag somnar tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba. Aja, åtminstone en timme till ska jag försöka hålla mig vaken. Igår så var det först middag hemma hos pappa, vi skulle fira daniel som fyllde år för cirka en månad sen, men eftersom vi var i nyazeeland då så fick ju inte pappa vara med och fira. Så då passade vi på att göra det då ist. Sen så drog jag daniel och stina ner på krogen. Det var trevligt. Kom hem vid tolv ungefär så blev en väldigt tidigt kväll ;) Nu ska jag fixa lite granna. Puss!


Kommentarer
Postat av: sanna erika berglund

jag tycker hon blir mindre och mindre varje gång jag träffar henne haha :)

2011-04-02 @ 21:27:09
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0