s o f i e -

i brist på annat

Så hittade jag en lista. ;) yeeey

Beroende av: små äta
Hur imponerar man på dig? genom att vara sig själv, få mig att skratta och visa självsäkerhet till en vis del. Och få mig att känna mig trygg
Brukar du skratta för dig själv? Ja om jag tänker på något riktigt roligt, eller pinsamt
Hur känner du dig nu: sådär trött och hungrig som jag kan vara ibland
Vanligaste färg på dina kläder: svart, vit och någon glad färg som rosa
Vad tycker du om fötter: Gillar ej, om det inte är bäbisars såklart
Vad saknar du: Sommaren, skratta så att tårarna rinner, resaaa!
Hade du en bra kväll igår: Den var helt okej.
Favorit dryck på morgonen: KAFFE!!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierande, oftast mellan 22-24
Är du blyg?: Om man känner mig så är jag inte det, men annars så är jag rätt blyg
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske inte kärlek direkt, men potential till det... ;)
Vad gör du i morgon: Jag går i skolan och tränar på kvällen
Vad är det värsta du vet?: Sånt som vi inte kan styra över: olyckor/sjukdomar, folk som ljuger eller beter sig som svin osv!
Vill du gifta dig: Oyes!
Vill du ha barn: Ja, many many
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten!

Nu har jag tränat för kvällen och är riktigt slut, så jag tror att jag kommer somna gott inatt! :-) Puss

Kommentarer
Postat av: victoria

Allting vart skit bra på bloggen :D, tack vännen <3

2011-12-20 @ 15:43:33
URL: http://ifrenvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0