s o f i e -

some things never change

Hej! Jag hade en underbar julafton med släkten, det var bara stefan i nyazeeland som fattades annars så var alla samlade. Kollade kalle, åt god mat, öppnade julklappar och bara umgicks :) Puss på det. Jul dagen tillbringades hos mormor med släkt också, och igår så åkte vi hem. Idag har jag jobbat hela dagen, sov tre och en halv timme inatt och har jobbat sen kockan åtta till fem så det känns som jag kommer somna gott inatt :) Ska bara äta och kolla några sex and the city avsnitt först. Imorgon kväll åker jag in till stan till vickan, för tidigt på torsdag morgon åker vi till stockholm. Det ska bli såå skönt att komma bort :) är bra less på mycket här hemma. Puss
Här är lite bilder från julafton
Jag tycker om er alla sååå mycket! Det gäller att ta vara på sånna här tillfällen när dom väl händer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0