s o f i e -

tjenna

Igår gjorde jag min sista praktik dag på barnavdelningen, kändes jätte tråkigt att gå därifrån.. Trivdes jätte bra där, och med personalen. Men nu ser jag fram emot nästa praktik period, blir tyvärr inte på barnavdelningen då men nån annanstans på sjukhuset så det är bra. Fick vara med på en operation igår också, sjukt bra avslut på sista dagen. Har alltid velat vart med på en operation eftersom jag funderar på att utbilda mig till operationssköterska.
Ikväll så ska jag in till stan för vi ska fira lars som fyller 18 imorgon! Hoppas på en awsome kväll :) Imorgon ska jag köpa dom sista julklapparna för imorgon är det bara en vecka kvar till julafton och vore bra att ha allt klart tills dess. Hoppas alla får en toppen helg! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna Björkstrand

Vilken fin blogg du har! Kram :)

2011-12-16 @ 14:51:24
URL: http://annabjorkstrand.blogg.se/
Postat av: Clara

Hoppas ni får de kul ikväll :) dansa lite åt mig oxå! Ses på skolan till veckan :)

2011-12-16 @ 15:26:26
URL: http://Bloggparken.se/clarahogberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0