s o f i e -

torsdag

Hejhopp. Just nu ligger jag minus på kontot, blev alltså för många cider igår i åre men hade en as rolig kväll iallafall. Tack för det tina och alla som var med! Idag var jag in till stan en sväng för att fixa den näst sista julklappen, så har bara en till julklapp kvar nu men som jag ska göra klart själv with my bare hands , så det känns suuuper skönt att ha det klart. Brukar alltid sterssa in i det sista med klapparna. Har även betalt till klass kassan och lite räkningar, så nu har jag inga skulder kvar så det känns också asa skönt. Bara det att jag har noll money kvar. Nu ska vi klä julgranen, mys! Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

va roligt att träffa dig igen! du, jag o tina mmåååstee köra utgång i öster efter lovet!

2011-12-26 @ 15:59:07
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0