s o f i e -

bay of island och delfin simming

Hello there!
Hemma från pahia nu. Det är en suuuuper fin turist ort som vi varit på över helgen! Bilder därifrån kommer senare :) Min dröm blev nästan sann också, alltså simma med delfiner , vi åkte iaf ut med en båt för att simma med dom, men eftersom dom är vilda så kan man inte garantera någontingh men först så träffade vi på en flock, med jätte många delfiner som simmade överallt och under båten osv, sååå himla coolt att se dom på riktigft och så nära, men eftersom dom hade bäbisar i flocken så kunde vi inte simma med dom. Så vi åkte vidare och hittade en annan flock som vi gjorde oss reda att bada med. Men när det första gänget precis hade hoppat i så försvann dom. Och jag var sååå nära att hoppa i... Jag satt precis på kanten och var påväg att hoppa i när dom sa att dom hade försvunnit. Så ja, min dröm blev inte helt sann. :/ Men jag träffade dom iaf och det var as coolt bara det :) Jag hoppas det blir av någon annnan gång bara! men som sagt bilderna kommer senare :)


Imorgon åker vi vidare till huvudstaden wellington, där vi ska vara tills på fredag! Det ska bli roooligt :)

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Ja baby! tänkte på det, för jag träffade Johanna, Annie och massa andra ifrån din klass, då tänkte jag på dig! Helt sjukt att vi inte träffats sen halloween nu! Det är VÄLDIGT längesen! :( Får inte tappa dig igen säger jag bara!



Och faaaan vad bra att du är pepp! Tänkte kanske att du skulle ''vara nöjd'' eftersom du redan varit utomlands i år. Men vilken tur att du inte är det ;) Vi får snacka om det när du kommer hem, och träffas! MISSSS YOUUUUUUUU

2011-02-27 @ 16:36:18
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0