s o f i e -

godmorgon

Vaknade för en stund sen ungefär, eller ja min väckarklocka väckte mig. Annars hade jag nog sovit ett par timmar till. Och vill inte sova bort min lediga dag heller. Tänkte ju som gå ut snart och göra några saker på byn, men sen ser jag att det bara vräker ner snö ute. Så då stannar jag nog tills det slutat. Jag gillar snö men inte när man får den på sig. Så jag hoppas att det lugnar ner sig snart. Tänkte ta mig ett bad nu och äta frukost osv, sen gå ut. Sen har jag klipptid lite senare idag. Får hålla tummarna på att det blir bra! Kan visa sen hur det blev ;) Jag hoppas bara inte dom klipper av mitt hår nu, brukar ju bli så ändå när man säger att man bara vill toppa sig! Aja hur som helst, så ska jag kila nu. Skriver mer sen. Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0