s o f i e -

torsdag

Haha.. Jag som trodde jag skulle komma hem med ljust hår! Men det kunde jag ju glömma. Närå, men jag måste först och främst få bort alla mina röd pigment som jag tyvärr inte tänkt på (Man blir som färgblind när man håller på och färgar håret hela tiden) Sen så måste jag laga mitt hår. För det har blivit så pass skadat nu sen alla färgning så dom ville inte slinga det än. Men hon tonade iallafall mitt hår brunare, och klippte av det slitna. Så nu har jag köpt lite hårprodukter jag ska köra med nu ett tag och bara låta det vila. Och dte är såklart det är värt om man vill ha ett bra resultat senare ;) Så visst känns det lite trist, men känns ändå bra att jag fick reda på det. Så det blir bra sen iallafall. Så ja, om man väntar på någonting gott ;) Men nu ska jag fixa lite saker osv... Pöss!

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Visa bild baby! :)

2011-02-10 @ 21:43:00
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

saknar dig med baby! men det vet du ju redan! Fin nya designen blir :) vårig! FAN vad jag saknar diiig! buuhhu

2011-02-10 @ 22:50:19
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0