s o f i e -

Godmorgon

Åh jag kan säga att jag inte sovit så bra dom senaste dagarna, eller jag har väl inte sovit så bra på hela lovet.. Förstår inte riktigt vad som hänt, jag brukar alltid sova så bra. Det är ju trots allt ett av det skönaste som finns :)

Så är det söndag igen då.. Känns väldigt trist att lovet är slut nu. Har fem veckors praktik på sjukhuset framför mig nu också, och just nu så ser jag inte framemot det ett dugg. Och när man kollar på mitt schema dom kommande veckorna så blir det ju inte speciellt mycket fritid.. Aja, det är bara att bita i det sura äpplet och göra det. Det kommer säkert bli kul också, nu ska jag inte vara så negativ :)  Nu ska jag gå upp och göra lite frulle!♥


Kommentarer
Postat av: sberglund

fan vad segt med praktik :P





sv; absolut :)

2011-01-09 @ 14:22:15
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0