s o f i e -

Godmorgon

Närå, jag har faktiskt varit uppe ett bra tag. Vaknade väl någongång vid elva faktiskt. Gårdagen var lyckad, var ju först middag här hos mig. Drog väl härifrån vid tio ungefär, sen vidare till en annan fest. Sen blev det brottom till badhusparken till tolvslaget, men vi hann dit iaf! Sen träffade vi massa folk på stan osv, fast det var sjukt kallt måste jag säga. Kom hem vid halv tre ungefär så det blev inte så jätte sent ändå! :) Ikväll så blir det bio här istan med mamma syrran och brorsan. Vi brukar ju alltid se narni filmerna tillsammans på bio när dom kommer, så ikväll ska vi kika trean. Det blir trevligt :) Ska fixa mig lite nu osv. Puss

Lite bilder sen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0