s o f i e -

hejsan

kom nyss hem, har varit och ätit med annie på stan. Nu är jag proppmätt och det är bra, för all våran mat är förstörd här i lägenheten eftersom våran kyl och fry har gått sönder.. Och dom har fortfarande inte fixat det fast än dom lovade att dom skulle göra det igår, och sen idag.. Men det har fortfarande inte blivit av! Blir lessss, Så ja får leva på massa fruk och gröt nu tills dom fixat det. OM dom fixar det.. Aja, idag har det varit en rätt rolig dag på sjukhuset, och det har gått rätt fort också. En dag kvar sen är jag ledig från praktiken i två dagar innan jag ska jobba helgen. Sköönt! ;) Nu ska jag hoppa in i duschen, sen kanske till pappa en sväng. PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0