s o f i e -

Onsdag

Hejsan. Tänkte göra lite fika och sen sova tror jag. Börjar 06.45 imorgon igen. Fast imorse hade jag ju som sagt sovmorgon till åtta, och sen fick jag sluta vid halv två ungefär för det fanns inte så mycket mer att kolla på på fysiologen. Så det var skönt! :) Har jobbat lite ikväll också, skönt att tjäna lite extra pengar samtidigt!
Imorgon är det sista praktik dagen för den här veckan, ska bli härligt att få ta igen lite sömn :) Men sen jäklar drar det igång nästa vecka, då jobbar jag även helg. Men blir ju skönt sen när även den veckan har gått. Nej nu ska jag fika lite. Godnatt och sovgott.

Somehow you got me so I put up with anything you say..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0