s o f i e -

trött tjej idag

Åh herregud.. Jag kunde somna ståendes idag. Bokstavligen! Har knappt sovit tre timmar inatt också skulle jag upp vid sex. Konstigt nog så kände jag mig väldigt pigg dom första timmarna men sen vid 10-11 ungefär så va jag tvungen att sätta mig flera ggr för att inte svimma på jobbet. Jag städar ju, så det innebär ju mycket stående och gående så ja den här dagen har jag gått runt som en zombie ungefär. Men jag får helt enkelt skylla mig själv att jag inte kan vakna i normal tid på dagarna ;) Nu är jag iaf hemma, väntar på mat. Är äckligt hungrig! Sen åker vi iväg till offerdal. Umgås med frida och kestin som kommer upp från dalarna. Inte träffat dom sen i somras så dom är verkligen saknade! Och sen på fredag åker jag direkt till stan. :) Nu måste jag packa osv! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0