s o f i e -

trött tjej!

Jag är heeelt jäkla slut just nu.. Mina fötter och min höft verker som bara denn! Känns så himla skönt att bara få sitta still just nu. Slutade vid kvart över tre idag, och det har varit full rulle på sjukhuset hela dagen så det har varit kul. Sen så drog jag på stan och träffade tina. Vi har sprungit runt i massa affärer tills vi nästan inte kunde gå längre. Eller ja så kändes det för mig iallafall! Kom hem för en timme sen ungefär, har hunnit fått i mig lite mat. Ska städa upp lite här i lägenheten nu och sen bara taa det lugnt! Det är väldigt behövande just nu. Puss


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

säger det igen, miss you!

2011-01-26 @ 23:09:57
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0