s o f i e -

Godkväll

Kom fram till leksand för en stund sen, till farmor och farfar. Så mysigt att vara tillbaka här igen efter inte så lång tid. Anledningen till att jag åker hit är inte för att hälsa på den här gången (eller jag hälsar ju såklart på också men), utan att jag ska på jobbgrej/interljuv på tisdag i rättvik ang sommarvikariat som jag har dom sista tre veckorna på sommarlovet. :) Ska bli skönt och veta lite mer om det, vet bara att det är inom äldreomsorgen än så länge, så det ska bli spännande. Nej nu börjar jag bli lite trött. Skiver när jag har tid igen. Godnatt :)

loove thiis song, kommer definitivt bli en sommar plåga ;)
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0