s o f i e -

hello there

Har inte haft tid eller ork att skrivit på ett tag, men kan ju berätta lite kort vad jag haft för mig. i onsdags så vare iaf studenten, och det firades ju med utgång med bra folk. En väldigt kul kväll måste jag säga :) Grattis till alla studenter! igår så åkte jag hem, helt trasig och ingen ork till ingenting så det passade ju perfekt att åka hem till hålan då. Idag så har det också varit en lugn dag, doktorn imorse. Sen bakat och bara umgåts med syster. Mamma och pilla åker till Prag inatt så då blir jag barnvakt till syrran. Blir nog en sväng till stan imorgon för lite shopping eller något. Klippt mig har jag också hunnit gjort i veckan, bara toppat av det slitna och skaffat lugg. Känns lite ovant men kul med en förändring samtidigt.

En annan kul grej som jag också gjort i veckan, nämligen att bokat resa till turkiet! 25e augusti åker jag och brudarna till alanya (stället som alla åker till) i en vecka och det ska bli grymt kul :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0