s o f i e -

ö r e g r u n d

Är nu i öregrund med julia. Kom hit i onsdags kväll och sedan dess så har vi mest tagit det lugnt, utforskat stället lite eller iaf för min del, julia har ju vart här många gånger förut så hon visade runt lite. Väldigt mysigt ställe måste jag säga! igår så satt vi oss på en uteservering och drack lite cider. Va ju tvungen att fira att båda är 18 nu :) höhö sedan träffade vi massa skönt folk som vi hängde med tills vi skulle hem. Så det känns bra här, lite hemlängtan har jag ju såklart. Men kommer nog kännas bättre när jag kommit in i det hela, känns jätte kul att vara här hur som helst! Idag/kväll ska vi bara ta det lugnt, har flyttat ut ifrån våran tillfälliga stuga så nu ihelgen bor vi hos julias bekanta eller vad man ska säga, så på måndag flyttar vi in i en ny stuga på campingen då vi också börjar jobba på riktigt. Imorgon så funderar vi på att dra till sthlm om det inte regnar. Gå på grönan förmodligen. Får se vad som händer annars. Jag kommer uppdatera mera sen när jag får tid för det, har ju internet och data med mig. Nörd som jag är :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0