s o f i e -

söndag

Har tagit en pause från bloggvärlden. Men tänkte att jag skulle uppdatera mig en snabbis! Är ju som sagt i öregrund and living the life! Det har hänt en hel del roliga saker sen jag uppdatera sist, har blandannat varit i sthlm hela förra helgen och provat på ute livet där bland annat, och jag kan säga att det är sååå jäävla mycket roligare att gå ut där än hemma alltså! Känns bara som att man vill flytta dit typ nuu. Var också med en saknad vän, amandus som jag inte träffat på tusen år känns det som. Jobbet har också dragit igång nu, och det är roligt fast lite jobbigt. Men ett väldigt roligt sommarjobb iaf, allt från att stå i kiosken till att steka hamburgare och servera mat! Så det är väldigt varierat. Firat midsommar har jag och julia också gjort, utelivet här i öregrund är inte illa heller! Jag har iaf det jätte bra här nere, träffat trevligt folk osv! Nu ska jag kila, skriver igen när jag kan! Imorgon väntar en ny jobbvecka, måååste samla kraft!

Kommentarer
Postat av: sanna erika berglund

sv; telefonbokare, bokar möten med kunder. :) nej över sommaren och sen på helgerna till hösten kanske. saknar dig. hoppas ni har det bra där nere, <3

2011-07-02 @ 20:14:25
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: sanna erika berglund

sv; :)<3. nej jag vet inte alls! du ska de antar jag:)

2011-07-03 @ 14:16:42
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0