s o f i e -

söndag

hejdär. har inte haft tid att skrivit men det har jag nu, så tänkte skriva av mig lite. i fredags så gick jag på sommarlov och då blire grillning och mys med klassen för att fira det. i går så var det fullt upp med flytt hela dagen, har ju flyttat ut från lägenheten som jag bott i stan nu över ett år. det känns väldigt skönt att ha det gjort nu, så nu bor jag hemma :) hoppas jag får en lägenhet i höst så jag slipper pendla bara för det blir lite segt i längden. Idag så har jag grejjat lite här hemma, har varit underbart väder hela dagen alltså :) såå himla skönt! Märks nu att sommaren kommit. Åker snart bort på jobb i några veckor, jag och julia ska iväg och jobba på en camping på en plats utanför uppsala. Så det ser jag verklgen fram emot! Åker dit antingen på tisdag eller onsdag. Blir mest jobb hela sommaren för mig, men det är ju värt sen när man får pengar! :)

bilder från i fredags


Kommentarer
Postat av: sanna erika berglund

sv; JAA SOFIE du SKA komma och hälsa på!!! :) <3

2011-06-12 @ 23:08:53
URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: juliaaa

Jaaaaa det ska bli så himlaaa kuuul! :) <3

2011-06-14 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0