s o f i e -

back in sweden

Nu är jag hemma!
Känns konstigt att gå från sommar till vinter på så snabb tid.. Huvva, det är inte roligt alls! Och när jag tänker tillbaka på resan så känns allting som en dröm, det gick så fort. Och det är så långt bort! Har saknat alla här hemma, men annars så har jag inte saknat sverige alls.. Har iaf haft en underbar resa :) som jag är jätte nöjd med! Bilder kommer senare. Är jätte trött förövrigt även fast jag sov hela tågresan hem, och natten. Men det är väl jetlagen som jag hoppas snart går över. Nu ska jag fortsätta tvätta och äta frukost! Puss

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Inte jag heller! Det är sjukt! :O :( Men nu ska vi träffffffas! :D skönt att du är i samma land som mig igen ;) hihi.



Villl see bildeer seen baby <3

2011-03-13 @ 21:25:00
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Sofie baby, du är ju back in sweden nu, när ska du komma baaack till bloggen dååå??? ;) <3

2011-03-16 @ 16:10:10
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0