s o f i e -

i<3 NZ

Hello!
Har inte haft tid att skriva någonting för än nu. Men tänkte passa på att berätta vad vi gjort nu senaste veckan. Ihelgen så stannade vi ju kvar här i Auckland, och då passade vi på att göra studiebesök på sjukhuset här där min morbror jobbar, så fick han berätta lite om hur det går till osv. Så det var intressant! På söndagen så var vi på Zoo, kollade runt på olika djur bland annat kiwi som är nya zeelands national djur. Så det var roligt! jag älskar att vara på Zoo ;)

I måndags så pkte vi vidare till en annan turistort som heter Rotorua. Där kollade vi runt lite, bland annat på gejsrar och på vägen hem så kollade vi på lys-maskar. Och det var väldigt kul att se ;) dom va så fina! Såg ut som stjärnor.
Idag så har vi varit på stranden hela dagen, och jag kan säga att jag ser ut som en tomat. Haha, solen är såå mycket starkare här! Det gör så ont överallt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men hellre det än att komma hem blek! Får bara hoppas det håller ;)
Imorgon vid ett ungeför börjar resan hemmåt, och jag är så sjukt deprimerad! Jag vill stanna.  Jag älskar det här! Vill absolut komma tillbaka när jag gått ut gymnasiet!

Nä nu ska jag börja packa... Buhu :(

ps. bilder kommer senare!


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Förstår din ångest! :(



Men vi här hemma i kalla sverige vill i alla fall ha hem dig!!!! <3

2011-03-10 @ 14:35:04
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Jaaaaa! jag längtar efter att få träfffa dig! Helt sjukt att det var halloween senast! Fattttaruu hur längesen deet ääär?!? :O :( <33

2011-03-10 @ 23:13:19
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: chelss

Sv : Jag mår bara bra ! :)

2011-03-20 @ 19:33:15
URL: http://chelss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0