s o f i e -

Måndag

Hello!
Hoppas alla mår bra :) Min blogg är lite tråkig just nu känner jag.. Men att logga in och se att det faktiskt är folk som läser även fast jag inte skriver något är roligt, så tänkte försöka bättra mig så ni vill stanna kvar! :)

Igår så jobbade jag hela dagen.. Det var rätt segt, men sånt som måste göras om man vill ha pengar. Annars har jag bara tagit det lugnt ihelgen.
Idag har jag hängt med annie hela dagen. Har sprungit runt på stan och köpthårfärg osv. Så har färgat hennes hår idag. Köpte en toning jag med, men det får bli senare! Jag har en hel del plugg att göra i veckan, så börjar känna mig lite stressad.. Får försöka hinna med allting :) Och tänkte faktiskt börja nu. Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0