s o f i e -

feels like home ♥

Som jag skrev i förra inlägget så har jag åkt bort nu över helgen, nämligen till leksand. Mitt andra hem eller vad man ska säga. Det betyder så himla mycket att vara här just nu, åker ju hit lite då och då. Men oftast har det blivit till mina kusiner och min moster som också bor här. Men nu är jag hos farmor och farfar, jag älskar dom så mycket! Och jag var här hela tiden när jag var liten, så mycket av min uppväxt har jag tillbringat här. Nu åker jag inte hit lika ofta längre tråkigt nogt. Men jag bryr mig så mycket om dom, och jag är bara så himla glad över att jag är här nu :) blev så himla glad när farmor ropade mitt namn, och sträkte sig för att krama mig. Åh hon kommer fortfarande ihåg mig :') blev så rörd. Förhoppningsvis åker jag hit i sommar och bor med dom några veckor.
Hur som helst, så ska vi vara här tills på söndag och det är då vi ska ha 80 års kalaset för farmor så det ska bli trevligt, träffa lite släkt på pappas sida som jag inte träffat på länge. Men imorgon så ska jag tillbringa dagen med mamma (för det är hennes dag imorgon) och mina kusiner, moster osv. Eftersom hon fyller år och hon stannade här i leksand eftersom jag tjatade som en tok, så det blev jag glad över :D

gav farmor en blomma och choklad!


Gick ut med hunden det första jag gjorde när jag kom hit, och självklart blev det ner till siljan. Dit jag, kajsa och daniel alltid gick när vi var små! Memories
Vill också kramas med hästarna, om jag inte var så fruktansvärt allergisk!



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh va mysigt :) bra att du har det bra gumman :) hehe ja det är nog det ;) jockiboi

2011-05-14 @ 14:15:10
URL: http://Julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0