s o f i e -

hellothere

Kom nyss in från en prommis med kattis och annie. Uppfriskande, fast mitt huvud värker som bara den just nu... Jag fööörstår inte varför det har börjat göra det nu nästan konstant?! :s urscha, jag hoppas det går över och att det bara är för att jag börjar bli lite förkyld just nu.

Här kommer lite bilder som jag tagit idag, har ju som gått och skaffat mig en iphone. höhöhö
så var ju tvungen att testa den lite idag

mina sweethearts


jag och malin på stan



Glada tjejer från promenaden nyss


Kommentarer
Postat av: julia

Åh haru skaffat en nuuuuuu? :D vilken köpte duuuuu? åh va kuuul! <3 avis

2011-05-05 @ 13:11:24
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0