s o f i e -

l ö r d a g

Kom hem till mormor för en stund sen. Ska tillbringa kvällen här hos henne, åker så sällan hit så tänkte passa på idag när jag ändå inte hade något annat planerat, så åker tillbaka till stan imorgon! Jag hade iallafall jätte roligt igår, lätt en av dom roligaste kvällarna hittills på krogen. Men man mår ju som man förtjänar idag, hehe.. Men det kan det vara värt ;) Det började iallafall med att clara kom hem till mig efter skolan, så la vi oss ute och solade ett tag, sedan kom lite mer folk och då grillade vi lite, sen hade vi förfest hemma hos mig och sen krogen! :)

här kommer lite bilder


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

va kul ni såg ut att ha det! :) jag längtar tills jag blir 18! :D <3

2011-05-24 @ 13:55:00
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0