s o f i e -

lördag

Hejhopp!
Idag är det lördag, vilket känns väldigt skönt att det är helg nu. Behövs verkligen! Jag kom till järpen för ett tag sen, har varit på rödön med moster ett tag innan jag åkte hit, så det var trevligt. Imorgon är det ju morsdag och min prinsessas födelsedag! Alltså min lilla syster fyller 10 år, åh hon börjar bli så stor lillflickan min. Men thats life! Jag börjar ju också bli stor nu, vuxen alltså! Det känns lite läskigt faktiskt.. Hur som helst, så har min huvudvärk konstant stalkat mig i tre dagar nu. Och jag fattar fortfarande inte vad det kan bero på, om det är min syn eller migrän or whatever. Störigt är det hur som helst.. Nu ska jag sova en stund, ihopp om att det kommer kännas bättre. Och sen blire grillning här hemma, får ju massa gäster då vill man ju vara pigg! Puss och hej

Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

det är sjukt vad tiden går fort! lilltjejen! hoppas huvudvärken går över bebbbi <3

2011-05-28 @ 19:09:04
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0