s o f i e -

plugg kväll

Åh, ikväll har det varit en riktigt plugg kväll. Har ju NK prov imorgon, och det är verkligen MILJONER instuderingsfrågor som man ska kunna utantill och sa jag att det var NK också, det värsta ämnet jag vet nästan. Ingenting för mig what so ever kan jag ju säga. Haha, men jag försöker ju iaf vara smart och plugga på energi, växthuseffekten, atomer osv osv.. Hur som helst så börjar sommaren närma sig med stoorm steg, bara två veckor kvar nu. Eller ja det blir 4 skol dagar kvar för mig eftersom vi får ledig från onsdag tills nästa tisdag (fast då är jag ledig iofs) och sen går vi bara onsdag torsdag och fredag, sen LOOOV! wihoo :) Det kommer bli skönt.

Ska passa på att säga grattis till en underbar person också! Grattis JULIA på 18 års dagen, i sommar ska vi partaja loss på krogen! :)


bild från halloween 2010


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

aw, taaaack gummmman!!!! du är underbar! i sommar ska vi parta gärnet! <3

2011-06-03 @ 00:07:37
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0