s o f i e -

sådärja

äntligen klar med plugget för ikväll! det känns jätte bra att fått bort några saker från listan, fast än är det inte klart än. har en heeel del kvar, men det får jag ta tag i senare i veckan.
idag har det varit super fint väder verkligen, och har suttit ute några timmar efter skolan slutade. så hoppas jag har fått någon färg också. :) jag tror det ska bli lika fint imorgon. Jag hoppas det iaf :) nej nu ska jag göra någontinga annat, har ju pluggat i fyra timmar nu så håller på att få nåt fel snart :P Puss

And sometimes you make me feel so small
It makes me wonder is there any love in your heart at all


Kommentarer
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

Lääääängtarrr! ska bli så skönt att komma bort och slippa skolan!!!



Ja jag vet inte jag, vi kan ju försöka göra det tillsammans? :) annars kan vi ju prata via msn och göra det eller nått.

? <3

2011-05-09 @ 21:21:36
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/
Postat av: JULIA BJÖRKSTRAND

ja det blir toppppen! :) man har så lite tid nu hela tiden bara, är as stressad! :/ <3

2011-05-09 @ 23:08:40
URL: http://juliabjoorkstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0