s o f i e -

söndag

hejdär!
kom precis till lägenheten, har varit och kollat på fotbolls match med annie. det var väldigt kallt att sitta ute måste jag säga. Ingen sommarvärme här inte. Men jag hoppas den kommer!

har varit hos pappa sen igår, iallfall så vare ju valborg igår och det "firades" med fina vänner på uteplasten hos min pappa och sen ner på stan och kolla på brasan, det var väldigt trevligt måste jag säga :) en helt okej kväll, fast det fick gärna vara varmare! blev lite kyligt där på kvälls kvisten

Bilder från igår

avslutade kvällen på donken med "fyllekäk" min bror och hans tjej på bilden.


Kommentarer
Postat av: Jullan

Aw, va roligt ni såg ut att ha det! <3

2011-05-02 @ 19:14:13
URL: http://Julia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0